понеділок, 9 листопада 2020 р.

 ГАЙВОРОНСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ІНФОРМУЄ!

     Внаслідок збройної агресії Російської Федерації було зруйновано тисячі житлових будинків та квартир. Щоб урегулювати питання щодо відшкодування збитків громадянам за зруйноване житло та виплати їм компенсації, Уряд України прийняв Постанову, відповідно до якої компенсація надається постраждалим, які є власниками житла, зруйнованого після 14 квітня 2014 року. 

Про це детальніше - у відеоролику, створеному за допомогою мережі PRAVOKATOR правовий клуб за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=VwKIkHqH8PQ
Також можна переглянути за наступним посиланням
https://drive.google.com/file/d/1JlqTNyHDteDUywLlXcx_urz4XLufX4_Y/view?usp=sharing

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України

#БПД#ПравоваДопомога#LegalAid

БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ІНСТИТУТ
НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА «ПРОФОСВІТА»

    

вівторок, 27 жовтня 2020 р.

ГАЙВОРОНСЬКЕ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ІНФОРМУЄ!

 ЕКСТРЕННЕ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ

     Вийшла з друку колективна монографія за редакцією В.М. Кухаренка та В.В. Бондаренка "Екстрене дистанційне навчання в Україні".
Електронна версія ТУТ

середа, 16 вересня 2020 р.

ТИЖДЕНЬ ПРОФЕСІЇ: 
"ТРАКТОРИСТ-МАШИНІСТ 
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА. 
СЛЮСАР З РЕМОНТУ 
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИН 
ТА УСТАТКУВАННЯ. 
ВОДІЙ АВТОТРАНСТПОРТНИХ ЗАСОБІВ" 



вівторок, 15 вересня 2020 р.

 "ЛЕВЕНЯ 2020"

   14 вересня 2020 року в Гайворонському професійному аграрному ліцеї під керівництвом викладачів фізики Беника О.С. та Степаненка Р.М. в онлайн-режимі відбувся Всеукраїнський фізичний конкурс "Левеня".Мета конкурсу - наукова популяризація та пропедевтика природничо-математичних знань серед учнів, аналізу та запровадження сучасних інноваційних освітніх технологій навчання в Україні.

 "ЛЕЛЕКА 2020"

    14 вересня 2020 року в Гайворонському професійному аграрному ліцеї відбувся Міжнародний учнівський конкурс юних істориків "Лелека". Мета конкурсу – популяризація історичних знань серед учнівської молоді для пізнання власної історії в контексті загальносвітової; активізація та актуалізація вивчення історії у навчальних закладах; підвищення рівня знань з історії; розвиток дослідницьких здібностей учнів; патріотичне виховання школярів та формування у них історичної пам’яті; популяризація ідей конкурсу серед учнівської молоді в інших державах.       Учні зхаціквлено та ретельно виконали завдання під керівництвом викладача історії Крутько Т.В.