четвер, 2 квітня 2020 р.

ІІІ ЗАНЯТТЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ВСЕОБУЧУ: "ГОВОРИМО ПРО УРОК ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ"
"Методика розробки та використання дидактичних засобів навчання та матеріалів письмового інструктування на уроках виробничого навчання"

ВЕБІНАРИ  ІНСТИТУТУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
З 06.04 ПО 17.04.2020Р.


пʼятниця, 27 березня 2020 р.

четвер, 26 березня 2020 р.

ОБЛАСНА ШКОЛА СТАРШОГО МАЙСТРА-ПОЧАТКІВЦЯ

     25.03.2020р. відбулось І засідання обласної школи старшого майстра-початківця на тему "Організаційно-методичні засади роботи старшого майстра"



субота, 21 березня 2020 р.

ПРАЦЮЄМО ДИСТАНЦІЙНО!!!

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ТА ОПРАЦЮВАННЯ

21.02.2020Р. І заняття педагогічного всеобучу Говоримо про урок виробничого навчання

05.03.2020р. Матеріали творчої майстерні голів МК професійної підготовки

10.03.2020Р. ІІ заняття педагогічного всеобучу Говоримо про урок виробничого навчання


20.03.2020р. Школа педагогічних технологій

ЛИСТИ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ТА ОПРАЦЮВАННЯ

Про електронні освітні ресурси
Про проведення інститутом ПТО вебінарів
ШКОЛА ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
«Опрацьовуємо особистісно-зорієнтовані технології навчання»
Тема заняття: 
"Технологія проектного навчання"
20.03.2020р.

МАТЕРІАЛИ ШКОЛИ

середа, 11 березня 2020 р.

пʼятниця, 6 березня 2020 р.

понеділок, 24 лютого 2020 р.

неділя, 16 лютого 2020 р.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ: 
У МОН ПОЯСНИЛИ, ЯКІ КУРСИ ЗАРАХУЮТЬ", 
А ЯКІ НІ


ПОСИЛАННЯ НА МАТЕРІАЛ
ПОСИЛАННЯ НА ВІДЕО

        Питання підвищення кваліфікації турбує багатьох педагогів, і це не дивно: з початком впровадження освітньої реформи змінюються підходи та принципи. Чимало вчителів пригадують торішній бум із курсами на платформі "EdEra". Наплив був такий шалений, що система "виснула" від охочих зареєструватися, далі усі педагоги початкових шкіл дружно проходили матеріали, а деякі навіть допомагали іншим, а далі виявилося, що організація не є суб'єктом освітньої двяльності. Далі розповість kyivone.

       Зараз про підвищення кваліфікації каже вже нове керівництво МОН. Безперечно, підвищувати кваліфікацію потрібно, проте виникають логічні запитання.
  1. Хто вважається суб'єктом підвищення кваліфікації?
  2. Які до них висуваються вимоги, що дають змогу перебувати у законному руслі (ліцензії, дозволи і т.ін)?
  3. Чи можна звертатися до будь-кого із них? Як педагогу дізнатися, що пройшовши ті чи інші курси, вони йому "зарахуються"?
  4. Як щодо результатів підвищення кваліфікації? Чи вимагають вони особливої процедури затвердження?

       З усіма цими питаннями ми звернулися до Міністерства освіти та науки України і отримали відповідь.

      За детальні роз'яснення вдячні Любомирі Мандзій - заступнику Міністра освіти і науки України.